Székelyszolgáltatás

A székhely a cég bejegyzett irodája, ami a társaság levelezési címe, azaz a hely, ahol a cég üzleti és hivatalos iratainak átvétele, érkeztetése, őrzése, rendelkezésre tartása történik.

Székhelyszolgáltatásunkat akkor ajánljuk figyelmébe: 

  • Ha az Ön cégének méreténél, tevékenységénél fogva nem célszerű saját irodát fenntartani.
  • Ha szeretne egy jól csengő székhely címet Budapest belvárosában.
  • Ha szeretné megőrizni a családi otthon nyugalmát.
  • Ha nem tartozik a szomszédra, hogy Önnek milyen cége van...
  • Ha Önnek nincs lehetősége a törvényben előírt székhelyet biztosítani
  • Ha Önnek nem célszerű vagy szükséges magas költséggel, önálló személyzettel külön irodát fenntartani.


Szolgáltatásunk keretében székhelyet szolgáltatunk cégének, melynek keretében elhelyezzük cégtábláját, átvesszük és kezeljük iratait és biztosítjuk a székhely fenntartásának egyéb feltételeit.

Amit ezen felül nyújtunk ügyfeleinknek:

  • Könyvelő iroda vagyunk, nem pedig egy albérlet egy titkárnővel. Ezért minden székhelyhez kapcsolódó ügyintézést nagyon komolyan veszünk, és professzionális kezelünk
  • Tisztában vagyunk vele, hogyan kell egy betoppanó adóellenőrt kezelni. Az Ön érdekeit tapasztalattal, udvarias határozottsággal, hozzáértéssel képviseljük.
  • Leveleit elektronikus formában haladéktalanul továbbítjuk Önhöz! Mi tudjuk mit jelent egy NAV (Apeh) levél. Tudjuk milyen fontos, halaszthatatlan teendőket, határidőket tartalmazhat.
  • Nálunk biztonságra és stabilitásra számíthat. Hosszú távú együttműködésre specializálódtunk.


Önnek csak arra van gondja, hogy ténylegesen a vállalkozásával foglalkozzon

Az irodában üzleti tárgyalásokra alkalmas tárgyaló áll az Ön illetve partnerei rendelkezésére.  A tárgyaló iránti igényt előre kell egyeztetni.

Levelek postázása: Székhelyre érkező levelek postázása – a székhelyre érkező leveleket havonta egyszer, vagy igény szerint soron kívül postázzuk Önnek. A székhelyen cégtábla elhelyezése is a székhelyszolgáltatás része (NAV, Cégbíróság ellenőrizheti, ellenőrzi, nem-megléte esetén felfüggeszthetik adószámát, majd törölhetik azt – ennek komoly adójogi vonzatai vannak)

Faxszolgáltatás: a székhelyszolgáltatás alapdíja tartalmazza fax fogadását, melyet annak megérkezésekor azonnal szkennelünk, és továbbítunk Önnek, úgy, mint a többi levelet.

Cégének bélyegzőt készíttetünk (árban benne van), levelei ezzel kerülnek átvételre.

 

 

2018  CégSHOP  globbers joomla templates